maandag 14 augustus 2017

Teveel om op te noemen!

Jeetje, voordat je het in de gaten hebt zijn er drie en een halve maand voorbij... En wat is er veel gebeurd! Ik ga niet alles uitgebreid uitschrijven, maar zoonlief woont nu samen en hebben manlief en ik het huis alleen. Natuurlijk met onze Cooper!

We hebben een zalige vakantie gehad in Zweden!

En nu zijn we al weer drie weken thuis.... Zo langzaam maar zeker krijgt de oude slaapkamer van zoonlief een nieuwe bestemming. Allereerst wilde ik daar een nieuwe, hoge schoenenkast zodat ze allemaal bij elkaar staan en het er dus een stuk opgeruimder uitziet.

Ik een stevig schoenenrek besteld. Vrijdagmiddag heb ik een deel in elkaar gezet en gisterenochtend de rest. Het oogde niet erg solide, maar tegen beter weten in het rek ingeruimd. Her de der wat vastgezet, want "je weet maar nooit".

Na ruim twee uur hoorden we een hoop lawaai van boven en ja hoor....


Het schoenenrek is ingestort en alle schoenen liggen over de grond :(  Ik heb de deur even achter mij dicht getrokken en ga mij beraden op een èchte stevige oplossing.

Tot gauw weer!

3 opmerkingen: