woensdag 1 maart 2017

Een wel héél drukke week!

Vorige week maandag, dinsdag en woensdag heb ik gewoon gewerkt bij mijn reguliere werkgever.

Donderdag tot en met zondag heb ik gewerkt bij Hans van Wijk motoren op de Motorbeurs. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad, maar het was wel heel hard werken en lange dagen maken! In vier dagen heb ik 54 uur gewerkt :)

Deze chopper vond ik wel heel erg gaaf!
Deze chopper heb ik mezelf cadeau gedaan :)
De motor van zoonlief stond ook op de beurs. Mensen konden daar raden hoe hoog de schade was.


En natuurlijk was zoonlief er zelf ook. Erg gezellig en bijzonder om dit zo samen met hem te kunnen doen. Hij stond op de laarzenafdeling en ik bij vintage.


De maskeractie "No Hans no Glory" was een groot succes!


Zaterdagavond mochten we een ritje in de draaimolen van de buurman maken. Natuurlijk allemaal met een masker op. Ook Hans zelf :)


En zondagavond na sluitingstijd is het nog vier uur buffelen om alles in te pakken en in de vrachtwagens te zetten.




Wat een werk! Ik ben met recht moe, maar voldaan! Ik heb het enorm naar mijn zin gehad! Dat ik me maar aan één klant heb geërgerd zegt denk ik wel genoeg. Het waren alleen maar leuke en aardige mensen. Wat mij betreft is dit zeker voor herhaling vatbaar!

Verjaardag
Manlief was gisteren jarig! Mede dankzij mijn Facebookactie en een gulle gift van zijn werkgever heeft hij een nieuwe fotocamera kunnen kopen, waar hij heel blij mee is!!


Wij dachten altijd dat wij al onze spullen goed verzekerd hadden, maar dit akkefietje bleek tussen de wal en het schip te vallen. Dat hebben we nu hersteld en al ons kostbaarheden zijn nu ook buitenshuis verzekerd!

Er is ook nog een proefplaatje gemaakt van manlief, dochterlief en mezelf.

Orde van de dag
En vanaf vandaag gaat het lever weer gewoon verder en zit ik weer op mijn werk. Dat is wel weer even wennen, maar ook wel erg lekker!

Ik wens jullie een fijne week!

4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf plaatje, de laatste!!! En nogmaals gefeliciteerd met Pim.
    Leuk hé, zo'n beurs. Heb ook 1 dag geholpen op de vakantiebeurs, erg leuk om te doen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal zeg. Nou, die 54 uur werken op de beurs doen waarschijnlijk niet zo'n pijn, omdat het een hobby is en zo gezellig en goed was. En dan een nieuw toestel voor Pim. Geweldig. Het is hem zo gegund en wat zijn er toch fijne mensen om een donatie te geven. Ik had het hele gevalletje niet mee gekregen en las er nu pas over. Ja....verzekeringen.....Tja meis, en net wat je zegt. Nu weer over tot de orde van de dag. Fijne week nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt wel erg leuk en gezellig allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zomaar je camera kwijt en er dan achter komen dat je precies niet goed verzekerd bent. Dit heb ik dus ook een keer gehad, toen was mijn laptop gestolen was. Vanaf toen heb ik me goed laten adviseren en nu ook alles goed verzekerd. Het blijft namelijk altijd een lastig verhaal vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen