maandag 12 december 2016

Bijna Kerst

Door alle drukke werkzaamheden zag ik geen kans zelf een kerstboom te kopen. Ik had mijn mannen (manlief en zoonlief) gevraagd dit vorige week te doen. Ze hebben een prachtige Nordman gekocht, die ik deze week heb opgetuigd.

Er liggen zelfs al cadeautjes onder!! Toch wel weer gezellig hoor, het huis in Kerstsfeer!

Vorige week hadden we nog een ritje met de Rotterdam Rebels. We zijn even naar Dordrecht gereden voor een kopje koffie en toen weer naar huis.


Afgelopen zaterdag ben ik op de motor naar de stad geweest. Ik moest nog wat kerstcadeautjes kopen. Ik zag ook een hele lieve kersttrui.


Die heb ik maar gekocht :) Na de stad nog even naar Daka gereden op de Abraham van Stolkweg en toen weer huiswaarts. Het motregende behoorlijk en mijn motor werd heel erg vies!!



Nadat 'ie afgekoeld was heb ik 'm natuurlijk weer schoon gemaakt!

Komende week
Er staat best een en ander op het programma deze week:

Woensdag ga ik met mijn mannen naar Feyenoord-ADO.

Donderdag gaat zoonlief zijn kuit laten tatoeëren en ik ga met hem mee.
Donderdagavond is er nog kerstfeest van mijn werk in De Kuip. Even afwachten of de tijd het toelaat dat ik daar heen ga :)

Vrijdag naar de uitverkoop van Motoport Rotterdam en als het goed is, ga ik zaterdag met de motor naar Leiden voor de kerstmarkt.

Kortom, genoeg te doen en genoeg om naar uit te kijken!

Ik wens jullie een heel goede week! 

3 opmerkingen:

  1. Oh meid, wat heb je het toch heerlijk druk. En ja, die spetters op je motortje, nee dat kan niet. Ik geniet nog steeds van je heerlijke verhalen, ook al reageer ik niet elke keer. Een hele fijne week nog en ook alles goeds voor daarna. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke week heb je gehad en aankomende week weer van alles wat er gepland is. Heerlijk hé?
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijn weekje toegewenst. Het klinkt niet echt vervelend

    BeantwoordenVerwijderen