woensdag 13 juli 2016

Woensdag wijsheid


Ik vond dit wel een mooie voor vandaag :)!

3 opmerkingen:

  1. Ik was het haast vergeten dat je van iedere dag een feestje moet maken. Maar ja als de dag begint met de tandarts en ik morgen weer moet dan wordt de lol een beetje minder.
    Maar er zijn ergere dingen ik weet het.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die opmerking past bij iedere dag, al is de ene dag beter te verteren dan de andere! Maar heb eindelijk ook bij jou bijgelezen en wat hebben jullie weer veel op je dak gehad, leuke maar ook minder leuke dingen, maar ik neem mijn petje af voor jullie levensmoed en de manier waarop jullie van de leuke dingen genieten! Sterkte en groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die opmerking past bij iedere dag, al is de ene dag beter te verteren dan de andere! Maar heb eindelijk ook bij jou bijgelezen en wat hebben jullie weer veel op je dak gehad, leuke maar ook minder leuke dingen, maar ik neem mijn petje af voor jullie levensmoed en de manier waarop jullie van de leuke dingen genieten! Sterkte en groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen