zondag 5 juni 2016

Zalig weekje!

Maandag op kantoor ging het feestje nog een beetje verder: mijn collegaatjes hadden mijn kamer versierd.


En ook kreeg ik natuurlijk nog veel felicitaties en zelfs nog een cadeautje! Lief hoor.

Cooper mocht maandag naar de trimmer. Hij is wel heel erg kort geworden, maar het groeit gelukkig snel aan en het is ook wel even erg lekker: het vergt voor ons weinig onderhoud.


Vrijdagmiddag heb ik eerst mijn nagels laten doen. Voor het eerst sinds jaren :) Ik wil geen acrylnagels, maar gewoon mijn eigen nagels wat verstevigen. 


Daarna ben ik naar de Intratuin geweest en heb daar een prachtige hangmat gekocht. Het was even zwoegen om in elkaar te zetten in m'n eentje, maar daarna was het dubbel genieten:


Vrijdag was ook onze trouwdag (al weer 28 jaar getrouwd). 's Avonds hadden we afgesproken in de stad om de Trap op te gaan lopen.


We hadden geen idee, dat je op het Groothandelsgebouw een heel rondje kon lopen! We hadden dus een prachtig uitzicht over de hele stad!


En ik heb ook nog een selfie gemaakt :)


Zaterdagochtend zat ik al bijtijds op mijn motor. Eerst een kijkje genomen met Zitmaxx in Ter Aar en toen naar Motorkledingcentre in Hazerswoude-Rijndijk.


Ik heb er mooie "gympen" gekocht in de outlet :)

Vandaag af en aan in de hangmat gelegen. Soms was het gewoon te warm in de zon en ging ik even in de schaduw zitten om na verloop van tijd weer in de zon te gaan. Na het eten gingen manlief en ik nog even naar het strand met Cooper. Vorige week mocht Cooper helaas niet naar het strand, maar vandaag kon hij er weer lekker van genieten!


Het was er best wel fris, maar dat was ook wel weer even lekker!


Er zaten heeeeeeel veel meeuwen op het strand! En die maakten heel veel herrie. Op de heen weg zagen we alleen de grijze ruggen en op de terugweg de witte borsten. Prachtig om te zien, maar geen idee waarom er zoveel waren??


Met dit prachtige houten hart (gekregen van Sis en haar manlief voor mijn verjaardag) wens ik jullie een hele mooie week toe!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten