zondag 31 mei 2015

En weer bijna een week voorbij

Cadeautjes
In mijn vorig blogje had ik beloofd om mijn cadeautjes te laten zien. Voordat ik die laat zien, moet ik nog even een verhaaltje vertellen. In april waren we een weekje op Ameland. In een schattig winkeltje in Hollum zagen we prachtige sjaals liggen. Net even tè prijzig om die voor jezelf te kopen. Zegt Sis: "Je bent toch bijna jarig???" Dus ging zij de andere dag met mijn manlief terug naar het winkeltje.... Naderhand gaan we een kledingwinkeltje in Hollum in en daar zien we prachtige armbanden. Nederlands ontwerp, gemaakt van Nederlands leer en je kunt de leren strengen allemaal bij elkaar als armband dragen, allemaal bij elkaar als ketting of een deel als armband èn een deel als ketting. Laat dat nou precies binnen het budget vallen wat mijn schoonouders en oma altijd uitgeven.... :) Nou hier zijn ze:

Deze prachtig Stolt!sjaal kun je op verschillende manieren dragen
De Pimps and Pearls armband
Als ketting
Van mijn ouders kreeg ik een cadeaubon en daar heb ik deze bedel van gekocht
Een prachtige plant, helemaal de goede kleur :)!

Een handig tasje voor de langere wandelingen met Cooper

Een zalige fles wijn
En natuurlijk heb ik ook mooie bloemen gekregen en geld! Kortom, ik ben heel erg verwend!

Laptop
Onze laptop was sterk verouderd en versleten. Als de accu in de laptop zat, deed hij het misschien een kwartiertje en dan stopte 'ie er gewoon mee. Hij was ook tergend langzaam...., toetsen zaten los enzovoort. Vrijdag manlief even gebeld terwijl hij op zijn werk was: "Goed idee om te kijken voor een nieuwe laptop waarmee je weer gewoon foto's kunt bewerken enzo?" Vond manlief ok een goed idee. Dus samen met zoonlief naar Alternate. "Ga je alleen kijken of ook kopen?" vraagt zoonlief. "Nou, als ik iets zie wat aan mijn eisen en budget voldoet koop ik die." "Weet papa dat ook?" "Nou, papa kent mij langer dan vandaag en weet hoe ik in elkaar zit."
We kunnen weer een paar jaar vooruit

 Hardlopers begeleiden
Ja, de halve marathon van Hoogvliet komt dichterbij, dus moet er wel getraind worden. Vorige week zondag was er tussenuit gevallen. De mannen vonden het geen slim besluit om de dag na het verjaardagsfeest te gaan lopen... Dus werd het vandaag. Zonder Jeroen, maar wel met mijn eigen mannen. Het regende een beetje, maar ik ging toch mee op de fiets.

Mandje weer gevuld met water
De heren hadden de route weer bepaald. Het zou een kilometer of 15 worden.

Wat een kanjers, hè?
Onderweg regende het af en toe, op sommige stukken waaide het best hard, maar als zoonlief dan zegt, dat hij het enorm waardeert dat je tòch mee bent gegaan, dan deert het weer je niet meer!

Kijk ze gaan, in de regen!
Ik had op mijn telefoon Runkeeper geactiveerd, maar mijn telefoon heeft kuren. De batterij was voor vertrek helemaal opgeladen en al na een uurtje ging de telefoon uit en was de batterij leeg.... Nu heeft 'ie niet geregistreerd hoeveel kilometer ik gefietst heb... Gelukkig hebben de mannen ook registratieapparatuur bij zich, dus eenmaal thuis kreeg ik te horen, dat we 16 kilometer afgelegd hebben! Ik ben weer trots op ons!

Komende week
De komende week staan mij weer leuke en spannende dingen te wachten: een kennismakingsgesprek tussen dochterlief en de IvA; naar Jochem Myjer in het Luxor en weer een paar dagen naar mijn vriendinnetje samen met Cooper! Dus volgende week zondag moeten de mannen voor andere begeleiding zorgen.

Ik wens jullie een hele fijne week! Volgens de weersverwachting moet het erg mooi weer gaan worden... Duimen maar!

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad hele leuke / mooie kadootjes geweest !!!
    En goed bezig geweest op de fiets :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om zo verwend te worden met leuke cadeau's! En je bent weer lekker bezig met fietsen, goed om de calorieën onder de duim te houden. Veel plezier bij Sis.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van Harte met deze verjaardag. Mooie kado's gekregen trots op de mannen en een leuke week in het vooruitzicht.
    Dat gaat helemaal goed komen.
    Veel plezier met jou vriendin en een hele fijne week.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We kunnen beginnen de dagen te tellen....

    BeantwoordenVerwijderen