zondag 11 januari 2015

Handwerken en hond

Pets4Care
Vorige week zaterdag had ik de eerste dag van de cursus Dierbegeleider van Pets 4 Care. Erg interessant! Leuk ook, dat er van de zes honden vier Australian Labradoodles zijn! En dat er zelfs nòg een Cooper was :)

Wat mij wel opviel, is dat veel theorie bij mij al bekend was. Dat betekent dus dat wij gewoon naar een hele goede hondenschool gaan! Daar heb ik dus al veel van deze theorie mee gekregen. Volgende week de tweede en laatste dag.


Handwerken - In de Emma
Gisteren togen dochterlief, mams en ik naar Alphen aan den Rijn om eens een kijkje te nemen bij quiltwinkel In de Emma. Een gezellig, klein winkeltje met een aardige eigenaresse, mooie collectie stoffen en een prachtig aanbod aan cursussen en workshops. Iets om te onthouden!


Handwerken - Echtstudio
Ook wilden we wel eens een kijkje nemen bij de Echtstudio. Voornamelijk omdat Dendennis er was. Vergeet ik mijn boekje Prettig gestoorde amigurumi's mee te nemen... Dom, dom. Toen wij er waren, was het niet extreem druk, maar wàt een enorm aanbod aan katoen, wol en acryl om mee te haken of te breien! Als je het hier niet kunt vinden, wordt het lastig, denk ik :)


Handwerken - Vest
Er zat een fout in mijn cirkelvest.... Met de moed der wanhoop heb ik 'm even terzijde geschoven en gelaten voor wat het was. Van de week maar weer tevoorschijn gehaald en een paar toeren uitgehaald om de fout te herstellen. Nu klopt het allemaal weer en ik vorder gestaag!


5 opmerkingen:

  1. Een echt wolhalla dus. Heerlijk.
    Leuk om te weten dat je hondenschool zo'n goede keuze was

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne, ga je dan ook lessen geven? Wat spannend!
    Wat leuk zo'n winkel met van alle wolletjes!
    Succes met je vest, hopelijk nu weer verder zonder veel fouten te maken ;-)

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was in deze winkel toen ze net open ging, maar leuk om te weten dat ze er nog steeds is, want ze ligt wat afgelegen

    succes met je vest

    Veel handwerk plezier deze week

    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is schrikken als je een fout ontdekt bij zo'n gehaakte cirkel. Petje af want ik zou niet weten hoe ik zoiets op moet lossen.
    Daarom houd ik mij maar bij quiltwerk en sokken breien.

    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen