zaterdag 4 oktober 2014

Haken en Dierendag

Haken
Onlangs kwam ik het patroon tegen van de V-stitch col. Die vond ik helemaal helemaal geweldig!!


Maar ik wilde graag een soort col, die over mijn schouders viel. Ik heb nu dit patroon wat aangepast, zodat ik het door mij gewenste resultaat kreeg. Ik ben zelf geen fan van franjes, maar deze col schreeuwde om afwerking! Toen heb ik er aan beide zijden een bloemenrandje aan gehaakt. Ik ben er helemaal blij mee!


Dierendag
Vandaag bij de winkels nog gekeken voor een leuke knuffel voor Cooper, maar we konden niks vinden. Dan maar wat lekkers gekocht, wat hij nog nooit gehad had: lekkerbekje speciaal voor honden!


Dat was smullen!! 

Goed weekend allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Je kol is kei leuk met deze friemeltjes :-) Die lieve lobessen van ons hebben toch altijd dierendag......
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je col is toppie !!!!
    Chip had wel oren naar het lekkerbekje ;))

    BeantwoordenVerwijderen