vrijdag 15 augustus 2014

Nieuwe quilt gestart!

Kaffe Fassett
Al jaren wil ik een keer iets maken met Kaffe Fassettsofjes. Ik ben dus al een poosje aan het verzamelen, maar was nog niks leuks aan patronen tegen gekomen. Tot ik onlangs aan het surfen was bij Moda Bakeshop. Daar vond ik onder de vele leuke 'recepten', deze:


Dus werden van de week de KF-stofjes naar beneden gehaald en mijn fucshia rozestof en ben ik begonnen met snijden. Van de blokken A zijn er nu een stuk of twaalf genaaid. Als je die naast elkaar legt, ziet dat er zo uit:


Nou, niemand kan zeggen dat het geen fleurig geheel gaat worden :)

Haken
Tussen de bedrijven door haak ik rustig verder aan de tweede South Bay. Deze wordt voor dochterlief en die heeft donker grijze tweed uitgekozen bij Zeeman. Wordt ook erg mooi!


Australian Labradoodles
Van de week hadden we Wonder twee daagjes te logeren. Dat was dikke pret! Wonder is zeven maanden oud en een potentieel fokteefje van Citydoodles, waar ook Cooper vandaan komt. Nu konden we ook eens even uittesten hoe het zou zijn als we heel misschien per ongeluk ooit nog eens een keer een tweede ....... :) Het gezamenlijk uitlaten ging best goed.


Maar ook aan het geestelijk welzijn werd gedacht! 


Medicijnen
Dochterlief is aan haar medicijnen begonnen. Wat wij er zo van kunnen zien, zijn de resultaten hoopgevend en de bijwerkingen te behappen. Tot zo ver zijn wij blij!


5 opmerkingen:

  1. Yvonne,die KF word leuk !!!
    Jouw kleurtjes he ?? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nou duimpje houden dat de resultaten vd medicatie goed blijven,heeft Lotte en jullie zo verdiend.
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er geweldig uit! En wat een snoepies zijn de 2 hondjes bij elkaar!
    Succes met Lotte, hopelijk blijft het resultaat goed met die medicijnen!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel blij voor Lotte :)
    Heerlijk die Kaffe... Is Sjimmie weer hard aan het werk !
    Tja...die tweede doodle...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat de medicijnen aanslaan bij Lotte , sterkte
    Wat een snoetjes van honden
    mooi je quilt en haakwerk
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen