zaterdag 31 mei 2014

Jochem & Najib

Jochem Myjer en Najib Amhali
Dochterlief is enorm fan van Jochem Myjer en zoonlief vindt Najib Amhali heel erg goed. Vanochtend om tien uur startte de verkoop van theaterkaartjes voor het komend seizoen. Even voor tien uur zaten we er klaar voor: twee telefoons, één laptop en proberen maar! Ik had als eerste verbinding via de telefoon. Je krijgt dan een bandje dat meldt, dat je in de wacht staat en zo snel mogelijk geholpen wordt. Maar na ruim tien minuten werd de verbinding automatisch verbroken :(


We bleven bellen en internet bleef actief en opeens kon ik inloggen op de website van het Luxortheater!!! Voor Jochem hebben we drie prachtige plaatsen kunnen kopen, maar voor Najib was het niet meer mogelijk. Alle drie de voorstelling hadden geen vier kaarten meer naast elkaar of bij elkaar in de buurt.

Het liet mij toch niet los! Dus tijdens de "spannende" oefeninterland van Nederland tegen Ghana ging ik toch nog even kijken op de site van het Luxor. Laat ik nu nog twee kaartjes kunnen kopen :)


Weliswaar zitten we op balkon 2, dus erg hoog en moeten er twee mensen één plaatsje op willen schuiven, zodat zoonlief en ik naast elkaar kunnen zitten, maar.... WE GAAN OOK NAAR NAJIB!!!

1 opmerking: