maandag 29 juli 2013

Wat gaat de tijd toch snel!

Warmte
Met die warmte hou ik me thuis verre van computers en dergelijke en zit ik lekker buiten op het terras in de schaduw. Ik lees wat, borduur wat (mits het niet te warm is) en kijk op mijn iPad even naar wat blogs enzo.
Iets plaatsen op mijn blog vind ik met een iPad niet zo'n feest, dus dat komt er dan gewoon niet van.

Wat heb ik zoal gedaan?
Genoten van het mooie weer. Ja, het was soms wel heel erg warm. Zeker om te werken, maar mooi weer hoort volgens mij toch gewoon bij de zomer en daar geniet ik dan van!
We hebben een paar keer gewandeld met Sis, haar man en Chippy op het strand. Dat was genieten! Wat een herkenning!!

Ik heb nog wat steekjes gezet aan mijn sneeuwmannetjes en december is bijna klaar! Dan kan ik er eindelijk een quilt van gaan maken.

Zoonlief in Turkijke
Die heeft het enorm naar z'n zin en is al weer begonnen aan de een na laatste dag...

Cooper
Tja, die geniet van het water, want de warmte daar heeft hij het niet zo op!


Gisteren na de puppyles zijn we even naar de hondenvijver gelopen. Dat is maar een klein stukje en daar kon hij zich even helemaal uitleven!

Als hij mij thuis aan ziet komen lopen met zo'n klein flesje in de hand, gaat hij er als een haas vandoor. Vrijdag zijn we namelijk naar de dierenarts geweest. Hij heeft wat rare bobbeltjes op z'n hoofd en ik wist niet wat het was. Nee, het waren geen teken :)
Waarschijnlijk heeft hij de huid op z'n kop wat open gehaald en daar is een bacterie bij gekomen. Hij krijgt nu antibiotica.
Daarnaast heeft hij toch ook ontstoken ogen en moet drie keer per dag druppeltjes en die doen waarschijnlijk zeer. Hij laat zich niet meer zo makkelijk helpen, maar tot nu toe win ik nog steeds :)
Nu maar hopen, dat het allemaal snel over is.

5 opmerkingen:

  1. Wat word hij groot
    Fijne week liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto ! Je ziet gewoon dat hij blij is !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat hij zo geniete en jullie samen ook! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben ook van jullie genoten... en het leuke is ...dat gaan we snel overdoen ;-)
    Was het maar al november ;) ;) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om Cooper zien te rennen met een paar maatjes!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen