dinsdag 30 juli 2013

Waanzinnig!

U-gebouw Rotterdam
In 2011 heb ik een eerste blik geworpen op de (destijds) bouwput naast de Erasmus Universiteit te Rotterdam Kralingen, het U-gebouw. Vestia bouwde daar een short-stay-gebouw voor studenten. 
Vandaag nadert het project z'n voltooiing en werd het dus voor mij tijd om weer eens een kijkje te nemen. 

Een prachtig gebouw! Zowel van buiten, als van binnen. Er zijn appartementen bij, waar ik zò zou willen wonen! Een prachtig afgewerkt gebouw. Mooie materialen en kleuren en een uitzicht... Mmmm, dat doet mijn Rotterdamse (import)hart sneller kloppen. Kijk maar:


Uitzicht richting Noord
En om maar even te laten zien, dat Rotterdam ook groen is:


Mooi hè?

Vakantie
En nu ga ik van mijn vakantie genieten!!

Hondenspeeltuin
Sinds vanmiddag hebben wij in Hoogvliet de eerste officiële hondenspeeltuin. Natuurlijk gingen Pim Paparazzi, dochterlief en Cooper naar de opening. Gisterenavond waren we al even gaan proefspelen, maar vandaag ging Cooper helemaal los! De brandweer had het zwembad gevuld. En er waren zoveel hondjes om mee te spelen, dat onze woef niet eens meer naar huis kon lopen.

Vanavond nog een keer?

1 opmerking:

  1. Geweldig!!! Prachtig uitzicht en wat een schattige foto van Cooper met baasje!
    Groetjes, Ineke

    P.S. Fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen