donderdag 2 mei 2013

De tijd vliegt!

Vrije dagen
Afgelopen vrijdagmiddag dacht ik: "Oh, lekker, vier en een halve dag vrij!" En voor je het in de gaten hebt zit je weer op kantoor.


Vrijdag
Was het tijd voor boodschappen, huishoudelijke klusjes enzovoort.

Zaterdag
Met paps een tuigje en een nieuwe riem voor Cooper uitgezocht. Bij de voetbal gekeken. De spannende derby tussen Rhoon en WCR eindigde in een 4-4 gelijkspel. Cooper vindt het nog steeds leuk bij de voetbal. Jammer genoeg, durfde ik hem bij Rhoon niet los te laten in de rust. Normaal doe ik dat wel en kan hij even lekker rennen.

Zondag
Man- en dochterlief vertrokken even na acht uur naar de Keukenhof. Zoonlief moest werken, dus ik bleef achter met Cooper. Het zonnetje scheen, dus de was kon naar buiten en wij ook af en toe. Verder veel geoefend met onze rakker en dat ging best goed. 's Middags op tijd voor de buis voor Feyenoord-Heracles.


Maandag
Naar Karwei om tuinschermen e.d. uit te zoeken. Voor we de bestelling konden plaatsen kreeg ik een berichtje van zoonlief: "Hoe laat ben je thuis? Ik heb de auto nodig, weet je nog?" Dus snel paps afgezet thuis en naar huis om zoonlief te vervoeren.

Dinsdag
Op tijd voor de buis! Geweldig zeg, wat mooi en leuk om te zien. En natuurlijk lekker een kopje koffie met een tompouce erbij.


Tussen de middag even een boterham en toen de DVR ingesteld voor het hele gebeuren in de kerk en dan lekker naar de Oude Maas met man- en dochterlief en Cooper. Daar hebben we een stukje gelopen. Cooper kwam een hond tegen die wel wilde spelen. Ik heb een poos staan praten met zijn bazinnetje en toen Cooper versleten was, zijn we terug gelopen. Op het terras bij Abel wat gedronken. Ook Cooper kreeg een bak water.



Thuis het opgenomen deel van de kerk bekeken, gegeten en de vaartocht over het IJ bekeken.

1 opmerking: