maandag 1 oktober 2012

Eindelijk!

Eindelijk begin ik het gevoel terug te krijgen, dat ik weer mezelf ben. Of althans, dat ik daarbij in de buurt kom. Ik heb weer meer energie, heb weer zin om te quilten. Niet dat ik hier al iets aan gedaan heb, maar de zin is er in ieder geval!

Quiltbee Rotterdam
Vorige week maandag voor het eerst sinds heel lange tijd weer aangeschoven bij de quiltbee. Wat was het gezellig om die bekende gezichten weer te zien, leuk om weer met elkaar te kletsen, verhalen te horen over de periode waarbij ik niet aanwezig was en de plannen voor de toekomst aan te horen. We gaan een levensboom maken... Ieder z'n eigen boom. Ik ben er helemaal enthousiast over en kan niet wachten tot ik de achtergrondstof heb. Dan kan ik beginnen!! Op Google steeds snuffelen naar plaatjes en ideetjes... Ik wil starten!!

Strand
Gisteren moesten zowel manlief als zoonlief werken en aangezien de zon zò lekker scheen, ging ik samen met dochterlief naar het strand.
 Prachtig mooi weer! Eerst lekker een stuk gewandeld, daarna op het terras onszelf verwend en toen ook nog eens kijken bij het 4x4 strandevenement: allemaal 4-wheeldrives die zich een weg baanden over het strandparcours.

Helemaal genoten!

6 opmerkingen:

  1. Fijn meid, dat je je wat beter begint te voelen. Het rustig over je laten komen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer beter in je velletje steekt en wat een leuke foto's van jullie beide! Veel plezier weer met je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn da je weer aan het terugkomen bent. Geniet maar weer van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie, en laat alle problemen maar even weg waaien zo op het strand
    ben benieuwd naar je project!
    Liefs joke en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo met dochter lief aan het strand en je kunt wel zien dat jullie saampjes genieten.


    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen