zondag 2 september 2012

Top in wording

Top in wording
De top van dochterlief zit in elkaar! Met een charmed pack kun je niet zo heel goed uit de voeten, dus hebben we deze aangevuld met een lichte stof met een klein kriebeltje. Gisterenavond heeft ze er stitcherypatroontjes op getekend. Dus de volgende les wordt: hoe kan ik een stitchery maken?

Meer nieuws
Ruim een week geleden heeft dochterlief besloten, dat het toch beter was een punt achter haar relatie te zetten en weer thuis te gaan wonen. Zoals je zult begrijpen, hebben we de afgelopen week heel veel aan opruimen en inruimen gedaan. Het is nog niet helemaal klaar, maar we zijn goed opgeschoten. Het lijkt ons ook slim deze opruimwoede nog even door te zetten naar de rest van de zolder.
De kamer van dochterlief is gezellig geworden en ze kan hier wel weer een paar jaar wonen.

De Quilthoeve
Gisteren zijn we (dochterlief en ik) samen met mijn mams naar de zomerfair van de Quilthoeve. Erg leuk om Simone eens live te zien! Ik heb mezelf voorgenomen zo min mogelijk geld uit te geven, dus ik heb alleen een hart gekocht van takjes. Dochterlief kocht een naaidoosje en mams stof.

Er is nog meer nieuws op komst, maar dat hou ik nog heel even geheim :) Gewoon tot er meer van bekend is...

Winter in blogland
Dat zou ik bijna vergeten te vertellen, maar Els heeft een stukje op haar blog gezet waar ik helemaal enthousiast van werd. Kijk maar snel!!
Oh, Els, ik heb geen idee bij blogspot hoe ik het plaatje op mijn blog kan zetten aan de zijkant :(. Dan maar even alleen in dit berichtje... Ik kijk er later nog wel naar.


4 opmerkingen:

  1. Zo te horen best wel weer een verandering !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij aan bij Annelies. Maak er een gezellige tijd van.
    groetjed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er gaat weer heel veel veranderen in je leven. Maak er wat moois van. Ik ga ook meedoen met winter in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dochterlief weer thuis en tof dat jullie samen quilten.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen