vrijdag 21 september 2012

Lieve Miranda


De Samenloop voor Hoop in Hoogvliet in 2009 is ter ere van jou georganiseerd. Jouw verhaal raakte mij en mijn dochter diep. We kregen een goed contact, zijn wel eens bij je langs geweest en hebben je beter leren kennen.

Jouw strijd tegen de kanker die zo oneerlijk was. Je relatie die verbrak, je ontmoeting met Dennis en het geluk wat je bij hem vond. Je kattenkinderen waar je zo van hield. Je berichtjes op Facebook. Vanochtend las ik nog dat je zo had genoten van Expeditie Robinson gisterenavond.

Zojuist ga ik weer even Facebook op en lees ik het bericht van je mama:

voor alle kennissen en vrienden van miranda, wil ik jullie laten weten, 
dat miranda gisteravond is overleden aan een hartstilstand bij haar vriend in 'sgravenzande, 
het is voor mij onmogelijk om iedereen persoonlijk te benaderen, vandaar deze mededeling.

Het is of de wereld even stil stond... ik kon het niet bevatten... Wat ontzettend oneerlijk... Je was zò gelukkig met Dennis, eindelijk weer samenwonen en nu is alles voorbij... Je mocht maar 38 jaar worden.

Lieve Miranda, ik ga je missen, maar ben zò blij dat ik je heb leren kennen! Ik vond je een superwijf.

Mijn gedachten gaan uit naar je mama, Dennis en alle andere dierbaren. Hen wens ik heel veel sterkte om het verlies te dragen en het gemis van jou een plekje te kunnen geven. Over een poos misschien... 

Rust zacht lieverd!

4 opmerkingen:

  1. Ook jij en je dochter sterkte gewenst bij het verlies van jullie vriendin.
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg toch zo'n jong leven. Heel veel sterkte voor familie en vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat oneerlijk is het soms, wat een verdriet. Sterkte gewenst bij het verlies van je vriendin

    BeantwoordenVerwijderen