vrijdag 27 april 2012

Het vervolg

Vanochtend om kwart over zeven troffen dochterlief en ik elkaar al op het metrostation. We waren dit keer te vroeg in het ziekenhuis, maar dan hadden we even de gelegenheid om bij te komen. Want dat is wel erg vroeg...

De controlerende arts heeft nog even ruggespraak gehouden met dokter Munte. Het advies nu: vier keer daags een capsule antibiotica (in plaats van drie keer) en woensdag weer op controle.

Een verpleegkundige heeft de hechtingen verwijderd. Dat was nog wel een pijnlijke bezigheid, maar laten zitten was geen optie meer. Daarna naar huis. We waren allebei versleten...
Dochterlief voelt zich redelijk. Ze heeft veel pijn en ze voelt zich grieperig en af en toe voelt ze zich even heel goed.
Thuis heb ik eerst koffie gedronken en mijn boek uitgelezen! Daarna snel langs de bakker en naar de fysio, want m'n hele rug zat vast. Daarna naar dochterlief. Samen zijn we even langs Shoeby geweest. De Shoeby in Spijkenisse vind ik toch minder leuk, dan die in het Entrepotgebouw of in Barendrecht. Maar goed, ze heeft nog een leuk shirt gekocht.

Toen bij dochterlief even wat gedronken. We zijn allebei hondsmoe. Dus ik heb haar met een gerust hart achter gelaten en ben naar huis gegaan. Eten voor vanavond gehaald en nu ga ik op de bank liggen met een boek en een pot thee!

3 opmerkingen:

  1. Het zijn wel slopende dagen. Veel Beterschap voor jullie allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat de antibiotica haar werk doet, en jullie daardoor even een paar dagen tot rust kunnen komen, groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zware dag voor jullie allebei, dus dat boek en die rust heb je nu wel verdient! Geniet daar maar van en dan een lekker lang weekend om verder bij te komen, wens haar beterschap, groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen