zondag 29 april 2012

Feyenoord weer gewonnen!!

Gisterenavond vormde ik samen met zoonlief een team met beerpongen. Voor mij was er Jillz in gedaan omdat ik dat lekkerder vind dat bier :). Ik had het al eens eerder aanschouwd en moest er erg om lachen. Nu mocht ik mee doen en dat was ook erg leuk! Ik had veel plezier en we wonnen nog ook!!

Vanochtend samen met manlief een bezoekje gebracht aan dochterlief. Gisteren meldde ze, dat ze zich nog steeds beroerd voelde en dat ze het idee had, dat ze koorts had. Ik vond de wond er beter uit zien dan van de week. Een stuk rustiger ook. Het is alleen jammer, dat ze zich nog steeds beroerd voelt. Hopen, dat dat snel beter gaat! Daarna weer naar huis, alwaar we even na half drie op de bank ploften om naar Feyenoord-AZ te kijken.

Wat een spannende wedstrijd! Zoonlief kwam al snel thuis van z'n werk, dus die keek ook gezellig mee. Later nog vergezeld door een vriend. De negentig minuten voetbal vlogen -voor mijn gevoel- werkelijk voorbij. Met als eindstand: 1-0 voor Feyenoord. Ik heb er enorm van genoten!!! Zouden "we" dan inderdaad tweede worden??? Just wait and see.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat vervelend dat je dochter zich niet lekker voelt! Leuk hoor, dat jou team 'misschien'tweede wordt! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk worden wij tweede! Sterkte met je dochter, ik hoop dat zij zich snel weer wat beterder gaat voelen. Groetjes, Ans

      Verwijderen