donderdag 8 maart 2012

Internationale vrouwendag

Vandaag is het internationale vrouwendag. De titel an sich spreekt mij wel aan, maar wat betekent dit nu eigenlijk? Ik ben eens even gaan zoeken en via google kwam ik op deze site. Volgens mij staat hier wel duidelijk aangegeven wat en waarom.

Doen jullie iets aan deze internationale vrouwendag?

Ik doe er zelf helemaal niets mee, behalve eraan denken. En ik vind het triest, dat het nodig is om speciale dagen in het leven te roepen om aandacht te moeten vragen voor een bepaalde bevolkingsgroep ofzo..

Vandaag heb ik gewoon gewerkt. Gezellig thee gedronken met mijn mams en zometeen ga ik nog even naar de bloedbank...

4 opmerkingen:

  1. Nee helemaal niets, is niet mijn ding. Maar wat ga jij doen? Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee ik doe hier niets mee. Voor mij is het iedere dag vrouwendag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik doe er niets mee en jij dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We staan er wel bij stil en ik besef dat ik in dit land een vrije vrouw ben met zeer veel mogelijkheden. Dat zou voor alle vrouwen op de wereld zo moeten zijn.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen