zondag 19 februari 2012

Weekend!

Ons weekend begon wat anders dan normaal... Vrijdagavond terwijl hij onderweg naar huis was, belde DH. Of ik hem van de metro wilde halen met de auto, want hij voelde zich helemaal niet lekker. Toen ik hem zag, zag ik dat hij helemaal in paniek was. Sterket nog..., hij dacht dat hij dood ging! Gelukkig zag hij er veel te gezond uit, om die conclusie meteen te trekken, maar dat hij zich niet goed voelde was overduidelijk.
Na een telefoontje aan de huisartstenpost, een bezoek van arts en ambulance (alleen voor een hartfilmpje), bleek hij gelukkig helemaal in orde te zijn. Door alle stress/spanningen had hij last van hyperventilatie en dat kan een angstaanjagende ervaring zijn. Even schrikken en ondanks dat er medisch gezien niets aan de hand is, zijn de klachten nog niet verdwenen. Morgen maar eens even luisteren wat onze eigen huisarts daar van zegt.

Gisterenmiddag zijn we gezellig bij DD op bezoek geweest en hebben we spelletjes zitten doen. Gisterenavond natuurlijk naar Feyenoord gekeken. Staan 'we' met 1-0 voor zijn we niet eens blij...


Ik heb ook het voorjaar wat in huis gehaald. Twee bossen tulpen en wat bloembolletjes, die natuurlijk nog uit moeten komen. Maar de belofte dat dat gaat gebeuren vind ik al erg plezierig waar te nemen!




8 opmerkingen:

  1. When the going gets tough... you are alwayws there. My woman of the world.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een eerste hyperventilatie aanval is net zo eng en beangstigend als een echte hartaanval. Ik hoop dat je DH zich gauw weer beter voelt en kan ontstressen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sterkte gewenst , wat naar voor jullie .

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hyperventilatie is heftig, sterkte voor je man en hopelijk gaat het gauw weer beter met hem. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kon dat er nog bij? Geen keuze natuurlijk!
    Beterschap voor je manneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe is het nou met Loudy? Tettert hij alweer? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een van mijn broers heeft er ook last van, loopt altijd met een plastic zakje op zak, even een paar keer daar inademen en het zakt. Maar ik hoop dat hij snel herstelt en dat jullie wat minder stress te verwerken krijgen! Heerlijk hè die voorjaarspracht! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jee, het blijft maat doorgaan he lieverd, maar gelukkig het is goed afgelopen. Maar met al die spanningen in huis, dat gaat allemaal niet in je koude kleren zitten
    Hoop dat het vandaag beter gaat met hem,

    sterkte groetjes joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen