dinsdag 7 februari 2012

Schaatsen

Maar niet door mij... Vroeger vond ik schaatsen erg leuk, maar dan met name het gekrabbel met kunstschaatsen op de sloot. Sinds ik een paar geleden met de fiets uitgegleden ben over een klein stukje ijs (en daar een ernstige hersenschudding door op liep) ga ik alles uit de weg dat gevaar voor vallen op kan leveren.

Maar DH geniet van dit mooie schaatsweer en speurt alle teletekstpagina's af naar toertochten in de buurt of verder weg. Toertochten waren er nog niet te rijden, maar lekker schaatsen rond Kinderdijk kon toch wel.
Ik zag trouwens dat ik zo ondertussen al meer dan 11.000 pageviews heb op mijn blog... Dat vind ik best veel in betrekkelijk korte tijd. Leuk dat jullie allemaal zo meelezen met mijn wel en wee.

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto hoor! mag gezien worden, mijn man schaatst ook graag en is al gespannen voor de Elfstedentocht, hij is rijdend lid. maar ik schaats ook niet, ik heb andere hobbies.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk als je nog durft, ik heb er ook het lef niet meer voor, jammer hè ziet er zo heerlijk uit! groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk als ik dit zo zie, schitterende foto
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik durf ook niet meer te schaatsen. Als je ouder wordt is de kans om iets te breken te groot.

    BeantwoordenVerwijderen