zondag 5 februari 2012

Even lekker wandelen

Nadat ik eerst een en ander had schoon gemaakt in huis en DH en ik even een boterham hadden gegeten, zijn we even gaan genieten van het mooie winterweer. Alhoewel ik de wind vandaag wel erg koud vond. Gisteren moest DH werken, dus vandaag was het een inhaaldagje voor hem. Op sommige slootjes in de buurt werd druk geschaatst.

Een stukje verderop zit een zwanenechtpaar op het ijs van het bevroren gras en riet te eten. Het ziet er wat triest uit, maar eerlijk gezegd heb ik er geen idee van of dit soort dieren last hebben van de kou...

En DH zou DH niet zijn als hij niet ook een aantal foto's van zijn lief wilde maken. Soms wordt mij wel eens gevraagd of ik dat niet vervelend vind, maar na 25 jaar aan zijn zijde te lopen ben ik er behoorlijk aan gewend geraakt. Soms merk ik het niet eens meer, maar vandaag natuurlijk wel. Ik zal er maar eentje laten zien.


4 opmerkingen:

  1. Hallo, natuurlijk maakt hij foto's van zijn liefste model! En jij staat er weer geweldig op, lekker rode wangen! Genieten, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent ook een goed model en altijd bij de hand. En dan die mooie natuur op de achtergrond. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende foto´s zo van Holland en een leuke foto van jou
    fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's heeft je DH van je gemaakt en je staat er super op. Zal wel koud zijn op zo'n open vlakte bij jullie.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen