donderdag 5 januari 2012

Weer terecht!!

Helemaal blij werd ik van de week! Ik was druk aan het opruimen in mijn quilthoek en wat vond ik daar??

Mijn sneeuwmannen!! Al weer heel lang geleden heb ik deze stitcherypatroontjes gedownload van een Italiaanse site. Ik weet niet eens meer welke... Ik ben toen enthousiast begonnen en heb zelf de patroontjes nog doorgespeeld aan hem. Maar toen ik er weer eens mee verder wilde, kon ik mijn kouwe kerels nergens meer vinden. Ik begreep er niks van...
Gelukkig kwam ik ze van de week weer tegen, onder de hele stapel kerststitcheries van 2010 (waar ik behalve de stitcheries nog steeds niks mee gedaan heb...).

Ik ga snel verder met de maand mei!

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave sneeuwmannen zijn dat, veel plezier met de volgende, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk, goed dat je ze weer terug hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,

    De gehaakte spulletjes zijn superleuk om te maken. Ik heb de draak bijna af, alle onderdelen zijn gehaakt en moeten nu aan elkaar. Behalve de hoorntjes, wat een gepruts. Voor de giraffe heb ik al wol ingekocht, die gaat ook komen, te leuk gewoon!
    Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen