zaterdag 10 december 2011

Round Robin 2011 * Finale

Round Robin - eindelijk showen!
Door alle Sinterklaasverhalen vergat ik gewoon, dat we vandaag onze Round Robin mogen showen! Toch nog snel even doen, want daar zitten we allemaal op te wachten. Ik moest wat langer wachten eer ik mijn blok weer thuis kreeg, maar toen die op de deurmat was gevallen en ik de enveloppe had geopend, werd ik eerst helemaal stil en daarna blij! Ik wil iedereen die hieraan mee heeft gewerkt en zijn/haar best heeft gedaan enorm bedanken!!

Ik vind 'm prachtig geworden. Zeer binnenkort ga ik hier nog wat uitgebreider over schrijven, maar de plicht voor vandaag roept. Maar jullie kunnen 'm nu in ieder geval ook bewonderen!

12 opmerkingen:

  1. Ik werk ook een beetje stil toen ik de foto vergrootte, wat is hij mooi geworden! Ik heb de rand van 5 cm breed gemaakt die om jouw begin blok geplaatst is, daarom wist ik van de rest niets. Leuk dat iedereen in de rand een stofje heeft gebruikt met stippen, die lopen als een rode draad door de top.
    Veel succes met het verdere werk en kijk maar veel naar deze top, daar kikker je van op!
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke explosie van kleuren is het geworden! Mooi hoor, veel plezier met de afwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een kleurexplosie, daar ga je nog mooie versierselen -blingbling- op kwijtkunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een hele kleurrijke quilt geworden!! Veel plezier bij het afwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al zo bijzonder geworden! Heel leuk project geweest met mooie resultaten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzondere top is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is je quilt geworden. En Sinterklaas heeft je flink verwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, super mooie quilt, heel bijzonder in deze felle kleuren!!!
    groeten, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat is het een plaatje geworden! Gezellig he om nu zo het resultaat te kunnen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi, wat een vrolijke gezellig round robin quilt is de jouwe geworden. Heel gezellig en explosief (zoals iemand al zei)
    Zelf heb ik ook met plezier aan deze RR meegedaan. Hoe ik hem ga afwerken weet ik nog niet....maar denk dat ik m doorpit met een hartjesmotief ofzo ;-)

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat schitterend en wat vrolijk van kleur
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw...die is echt mooi geworden :D Knap werk Mimi!

    BeantwoordenVerwijderen