zaterdag 10 december 2011

Nog één keertje Sinterklaas dit jaar

Beetje laat dit jaar
Whisper found a lovely HOME.
maar wij vierden gisterenavond pas Sinterklaas. Met dertien personen, dus dan heb je wel een aardige berg cadeautjes. Ik wil jullie natuurlijk laten zien waar ik allemaal mee verwend ben, maar ook een paar bijzondere dingen. Op de website van YokkoBears vond ik een poos geleden Whisper. Whisper is een schattig klein beertje, dat goed kan luisteren naar je zorgen en problemen en geniet van wat Tender Love & Care. Ik vond dat bij uitstek een beertje voor DD. En zeg nou zelf, je zou toch zò verliefd op 'm worden? En dat deed DD ook!


Soms is het nog wel een beetje een geworstel op blogspot met de foto's, maar daar heb ik nu geen zin in om in te duiken, dus het ziet er een beetje schots en scheef uit. Sorry

Wat heb ik gekregen?
Een mooi boek van Renate Dorrestein (De Stiefmoeder), een leuk lapje met lachende kikkers, een chocoladeletter, een WasGijpuzzel uit de Kerstserie, marsepein, kruidnootjes en een kistje (roze en rood...mmmm).
Het was een erg gezellige avond en we hebben enorm gelachen om de gedichten, surprises enzovoort. Dit jaar waren er vier mensen voor het eerst bij, warvan er drie nog noiit Sinterklaas hadden gevierd (afkomstig uit België). Nou, petje af voor alle vier! Ze hebben het super gedaan!

Eén van die vier had trouwens een prachtige surprise gemaakt. De foto doet de surprise niet goed recht. Maar een pakjesboot compleet met verlichting... Iedereen was er helemaal weg van! Zeker de ontvangster!!

1 opmerking: