dinsdag 20 december 2011

Beetje sfeer in de achtertuin

Even naar Ikea
Vanmiddag moest ik heel even naar Ikea. Kon ik meteen nog even kijken naar eventuele Kerstversiering, maar daar was nog maar bitterweinig van over. En wat er nog was, vond ik niks! In de koopjeshoek zag ik wel deze lantarens. Ik ben helemaal weg van lantarens en kaarsen, dus aan deze kon ik geen weerstand bieden.

Thuis gekomen heb ik er meteen een kaars en waxinelichtjes in gezet. Ik heb namelijk twee kleinere lantarens en één grote gekocht. Samen kwam dat op €12,=. Zeg nou zelf, dat is toch niet duur? Ze staan gezellig in de achtertuin op de tuintafel. Alleen foto's maken als het donker is, zonder statief, levert nou niet echt een geweldig resultaat op, maar jullie snappen best wel dat het er gezellig uit ziet, toch?

5 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg gezellig uit. Goeie aankoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat inderdaad heel gezellig, ik heb nog twee roze staan, die moeten nog een verfje en dan kunnen ze dit weekend misschien ook naar buiten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig die lichtjes, buiten kaarslicht doet altijd zo sfeervol aan.
    vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er gezellig uit!
    Ik ben zelf meer een blauw mens, maar ik vind rood toch echt wel iets kersterigs hebben.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen