woensdag 30 november 2011

Serious Request

Het Glazen Huis in Leiden
Van 18 tot en met 24 december staat het Glazen Huis in Leiden. Aangezien DH in Leiden werkt èn foto's maakt is hem gevraagd wat foto's te maken van de Serious Request items die in de winkel van het Visitors Centre Leiden te koop zijn. Natuurlijk wilde hij dat wel. Eerst werden twee dames èn DS op de foto gezet (deze is dus niet geschikt voor de promotie van de shirts, maar is wel een leuk plaatje) en daarna mocht ik ook nog op de foto met een dames-shirt. DH had wel shirts meegenomen vorige week, maar wist niet meer waar hij ze gelaten had... Haha, seniorenmomentje??

De foto die ik net kreeg (die DH gemaakt heeft) vind ik nou niet echt geweldig, maar het is voor het goede doel zullen we maar denken! Het thema dit jaar is Help een moeder, red een gezin, oftewel help moeders in oorlogsgebieden!

5 opmerkingen:

  1. Mooi thema dit jaar en zolang er nog zoveel oorlog gebieden zijn, kan er niet genoeg hulp voor deze moeders komen. Vindt de foto goed gelukt hoor.

    vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de foto heel goed gelukt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende foto's en een naar ik hoop heel succesvolle aktie! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto van je, en wat een goed doel, succes met de actie
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen