vrijdag 4 november 2011

Haken, quilten en slapen

Huishoudelijk werk...
Ik was vandaag lekker actief. Eerst op de fiets naar de bakker, toen alles in de zithoek van de grond gehaald. Goed gestoft, de stofzuiger er doorheen gehaald en gedweild. Ook de ruiten buiten moesten er aan geloven: lekker de spons en zeem erover heen gehaald.

Haken en quilten
Van de week heb ik zwarte wol gekocht om een muts te haken en polswarmers. Gisterenavond heb ik mijn muts afgemaakt (klinkt wat plastisch hihi) en vanmiddag m'n eerste polswarmer (foto's volgen nog).
De Sintquilt gaat lekker. Ik vond het zò super, dat dit goed loopt/ Het is voor het eerst dat ik weer ècht enthousiast aan het quilten ben geslagen (ook hier komen nog foto's van).
Mijn fototoestel ligt namelijk boven en ik heb mezelf beloofd, dat ik even mocht blijven zitten. Met mijn mobiel kun je ook wel foto's maken, maar die worden niet zo goed met kunstlicht. Kijk maar:
Op donderdag en vrijdag loopt DD stage. Vrijdag moet ze erg vroeg beginnen en dan is ze 's middags helemaal afgedraaid. Ik heb nog geprobeerd haar wakker te houden met een beker thee en een koekje. Koekje ging er nog in, maar de thee staat koud te worden xD.
Tja en als dan de tv het niet doet (waarschijnlijk tè enthousiast schoon gemaakt vanochtend. Ik heb er vast ergens een stekkertje uit getrokken), dan valt ze zo in slaap. Ach, laat maar lekker even liggen. Als het eten straks klaar is, maak ik haar wel wakker..

Goed weekend!

2 opmerkingen:

  1. Ja laat haar maar lekker even liggen, zo'n dag stage lopen is vaak wel erg zwaar! Lekker hè, als alles lekker glad is en opgeruimd, ik denk dat ik morgen de ruiten even aanpak, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker als het weer schoon is. Op zo'n stage leer je allemaal nieuwe dingen, dus dat is ook vermoeiend.

    BeantwoordenVerwijderen