dinsdag 1 november 2011

Cadeautje van mijn mama

Patroontje van 't Quiltgebeuren
Mijn moeder heeft een poosje terug een patroon van Janine gekocht om kussentjes te maken voor bij hun op de bank. Toen ik later bij 't Quiltgebeuren was, kocht ik een ander patroontje uit dezelfde serie. Mijn mama wilde die meteen voor mij maken. Ze koos hiervoor Kaffe Fassett-stoffen (momenteel erg favoriet bij mij) en leuke felle kleurtjes voor de vogels. Ik ben heel blij met het resultaat en wil het graag met jullie delen.


4 opmerkingen:

  1. Wat een geinig kussen is dat geworden, leuk die kleurtjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve mam heb jij. En zo mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je ma het voor je gemaakt heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kussen is dit geworden Yvon
    Ik vind het nog steeds jammer dat het zaterdag alelmaal in het water is gelopen
    Nu maar weer eens kijke wanneer ik ooit die kant op kom
    Liefs en knuf aan jou Dh en je mams
    Johanna zweden

    BeantwoordenVerwijderen