donderdag 13 oktober 2011

Leuk, leuk, leuk!!

Wat geweldig!
Gisteren kreeg ik een mailtje, dat Joke weer naar Nederland komt en zaterdag 29 oktober een bezoek aan de Handwerkbeurs in Ahoy op het programma heeft staan. Ahoy ligt hier een vijf kilometer van verwijderd, dus eindelijk gaan we elkaar weer eens zien èn kan Joke kennis maken met DD!!!

Nog meer leuk nieuws
Via Marlies Dekkers kon je je inschrijven voor diverse workshops in het kader van Pink Ribbon. Ik heb me opgegeven voor de workshop aanstaande zaterdag in Rotterdam. Kreeg ik gisteren te horen, dat ik mee mag doen aan een workshop spinning onder leiding van Leontien van Moorsel. Ik ben heel nieuwsgierig hoe dat allemaal in z'n werk gaat....

En nòg meer leuk nieuws...
Ja, dat is nog niet alles! Vanmiddag belt de postbode aan. Hij had aangetekende post voor de vrouw des huizes... Spannend. Is het een bubbeltjesenvelop van Libelle... ?????? Wat kan dat nou zijn? Nieuwsgierig maak ik de envelop open, zit er een brief in en een klein pakje. In de brief staat dat mijn stukje in Libelle 43 wordt geplaatst in Welkom Libelle en dat ik als beloning een gouden kettinkje krijg met een prachtig hangertje eraan:  Mooi hè? Ik werd er helemaal stil van. Dus als jullie willen weten wat ik allemaal geschreven heb, kopen dan die Libelle nummer 43! Ik dacht dat dit de nieuwe Libelle is, die morgen uitkomt, maar dat is nummer 42.... Nog één weekje extra wachten.

Breien
De paarse fluwelen col die ik voor DD heb gebreid is af (foto volgt nog). Nu mijn breinaalden nummer 9 weer beschikbaar zijn, ben ik begonnen met een sjaal in luie wijvensteek. Is 'ie niet leuk?

3 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar weer, alle goede dingen komen je kant op. Geniet ervan. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en gezellig nieuws allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een schitterende ketting, nu je hebt het verdiend
    Hebben hier helaas de libelle niet, maar je zult me zeker even laten weten wat je geschreven hebt.
    Nu dat kan je met vol trots dragen,
    Kijk uit naar de 29ste, een DD te ontmoeten, en jou en je mam natuurlijk weer te zien.
    Mooi je sjaal, en ik weet zeker dat alles nu in goede banen gaat komen
    Groetjes en knuf joke

    BeantwoordenVerwijderen